Freitag, 25. März 2011

CIKËL POETIK nga Ilir Magjistari


ILIR MAGJISTARI


SI TY.......
Ithare...
I etur...
Kerkoj pak uje
Ne zheg i tretur.
E rrugen marr
Ne te shtratit lume.

Por ah...
Ky shtrat
Nga lumi braktisur
I thare,
I djegur si une
Me s'ka;
Gurgullime zallishtes,
Vec melodi ne miniature
Guraleceve mbetur
Si endera haruar
Ne kujtese mbetur.

Kembet qe me vriten
Thellesisht shpirtit
Me dhembin
Dhe shtrati i thate
Gjarperon
Deri lart tek burimi
Qe ...




A s'me thua?O Zot...:ti mos qesh,
Mos qesh,a s'me thua
Si ndenjur kam kaq vjet
Ne nje ombrelle grisur
E s'paskam kuptuar

Ne mbrojtjen tende isha
Ylli vrapnxituar
Uji shpirtralagur
Me paska ''perveluar''

E s'paskam kuptuat
Ah ....une kokektisur
Se qull qenkam bere
Nga ombrelle e grisur

06.03.2011



Une,yti dre....
Mes gishtave te tu
Briret perkedhel
Ti.....vizitorja ime
Me buzeqesh
E ....miser me hedh.

Tunduar ndihem
Nga pas te ndjek
Ti iken
Vrapon
Nga ndjekja ime
Gezon e qesh.....

Une iki...vij
Ti shkon e vjen
E lozim mes kopshit
Ti lozonjare
Une i yti dre....

07.03.2011





Peng...
Pas trungje pemesh
Krasitur funddimrsh
Si buste njerezish
Hija jote
Kukafshehtin loz
Pa tinguj....

Ne diten gri
Pa diell
Ti,
Buzeqeshur do jesh
Imazhe te ndrojtura
Te brishta
Ku s'ka as lindje
As perendim.
Ti loz
Loz me Shen Valentinin
Qe neper zemra trokitur ka
Tremb vetmine.

Bashkuar me turma dashurish
Syndritur
Buzeqeshur
Per te vazhduar jeten
Po po...
Jeten qe pas ke lene.

12.02.2011






Ishte kohe fishkellimash
Ishte kohe fishkellimash
S'kishte celular,
Janari ne dritaren tende
Gjurme te bardha
Kish lene mbi parmak.
Nen te
Une fishkelleja
I ngrire si ne sarkofag.

Ishte kohe fishkellimash
Ti.....
Fshehur zbrisje te me ngrohje.
Perqafimi,
Jete me jepte
S'isha me ne sarkofag
Ndizej drita,
Pershendesje,
Shkrinte bryma mbi parmak.

Ishte kohe fishkellimash...
S'kishte celular...

Ilir 23.01.2011






Kur mbremja te vije
Kur mbremja te vije
E yjet te ndrijne,
Lehte
Do trokas ne deren tende,
Me Henen perdore....
Buzeqeshur do puthemi,
Si engjejt do zhvishemi,
Do rrime perqafuar,
Per ti thene nates
Se vetem nuk jemi...

Kur diellii majave
Tingujt e dites
Te nis e kendoje
Ofshamat e nates
Me nuk do ndihen,
Ti....
Endera ime do thuash,
''Te lutem rri dhe pak...''
Por ti e di
Po me pa dielli,
Une kthehem ne djall

E lotet e tu per ikjen time
Nuk do ti fshij,
Do ti le pa thare,
Ne gjoks do ti mbaj,
Per sa kohe serish
Nata do vije,
E une tek ty
Prape do trokas...
Se naten vijne yjet
Me Henen nga pas

17.01.2011






Ne gjumin tend
Ti tani me siguri fle,
Mbeshtjelle
Ne endera carcafbardha
Buzqesh...
Pastaj vetullngritur
Kenaqur,
Buzeqeshur e habitur
Si ne perralla
Ku mes xhuxhash
Ti je Borebardha.

Gjumi trishtueshem
Ne vetmi te ka zene
Me ke pritur
Ah...kushedi se sa
Tenden ngrohtesi
Se largu ndjeja
Ti...
Princeshe e enderave te mia

13.11.2010






Mbi grine tende...
Mbi grine qe ti pas e le
Zhvirgjeruar mbeten buzeqeshjet
Ne goje te padhemba shtrigane
Nga vyshkja e enderave....
Mbiu trishtimi
Mbi plehun e premtimeve te pambajtura
E.....
Sokellime perbindeshash me krahe
Qe aq shume u ngjajne djajve


Mere pra me vete
Tymnajen tende gri
Ti....
Yll qe kaq lehtesisht
Vrimat e zeza te perpine
Me tymin ...
Djegje enderimesh
Dhe ler.....
Nje kohe e re
E nje yll i ri te ndrije....

04.09.2010





Mbreme kam fjetur me Kleopatren
Mbreme....
Ah...mbreme kam fjetur me Kleopatren
Si skllav i zgjedhur per dashuri
Dhe e dija qe sot...
Kokeprere do gdhija
Domozdo,i hyre ne histori.

Mbreme...
Ah....mbreme kam fjetur me Kleopatren
Ne carcafe mendafshi sperkatur eremire
Arome e trendafilte perhapur
Shandane e qirinj...
Ne shtrat mbreterish,zgjatur e shtrire....

Mbreme....
Ah....mbreme kam fjetur me Kleopatren
Ne mengjes
Kleopatra ime qeshte si e marre
-Qe te flesh me te,e koka mos te iki...
Me thosh,
Duhet te jesh nje ...Jul Cezar

Po....
Sot,me koke mbi supe jam
Jul Cezari yt kete mengjes frikerime
Dhe ti mbretereshe e bukur
E brishte e lozonjare
Je...Kleopatra ime....

04.08,2010





Vdiq Odiseu(Kushtuar aktorit Bekim Femiu)

Mbi kuaj legjendash kaleruar
Lundruar mes egersi detesh
Ndonse kaq larg Itakes tende
Odise per se dyti mbetesh.

Po....!

Vdiq serish dinaku Odise
Rrethuar kurora mbreterish madheshti
Dhe prap e prap meritueshem
Mbetesh legjendar ne pavdekesi

17.06.2010





Zemer çapkene...
Eh....zemer capkene
Ze, me ke dhene vargjeve
Sa here mesrrugesh lene me ke
Heshtur...
Memec para vajzave...

Eh...zemer capkene....
Ke qeshur...
Me trishtimin tim tallur je
Ne dhomezat e barkushet e tua
Rob dashurie sa dite me le...

Eh...zemer capkene....
Kemi qeshur,
Sa here bashke kemi qeshur
Dhe lutem:Nga gazi
Bashke kemi per te vdekur...

12.06.2010



Për "Sofra poetike",  Haxhi Muhaxheri

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen