Freitag, 27. Mai 2011

CIKËL ME POEZI NGA NIJAZI MRIPA



VENDLINDJA IME

Ne endrren time eja per se mbari
Ombrellen le ne anen tjeter te deres
Sepse lotet e mi nuk jane prej ari
Ndonese i thone stina e pranveres,
Prore ne jastek e gjeje pikellimin
Edhe Ibri deshiron te qaje me mua
Ngase nuk arrij ta fshehe mundimin …
T’ja japi nje kenge vaji si thua ?!


Qytet (Veri-Jug) cdo nate te enderroj
Dhe ne lote ditet e mia i plake
Sepse vetem tek ti mund te lunderoj
Ndersa ne gjoks me digjet zjarri flake ;
Dhe ndersa merr flake shume e me shume
Une therras … e ti nuk e di se c’thua ?
Ndonese zeri nisurka me m’ra ne gjume
Vendlindja ime e plumbit : TE DUA !





ATHUA

Athua ku enderron lumturia,
Ku era e veriut mbylli deren,
Ku ‘lamtumire’ thote dashuria,
Aty gjene t’zbehte shpresen dhe veren.


Ylberi u zhduke prapa pyjeve,
Dielli prapa reve fshihet,
Hena nuk ju vardiset yjeve,
Vetem nje shpirt endet … hepohet.


Enderra jo te mira,turbulente
plot merzitje,mallengjim,pikellim …
Me mbesin besnike dhe konsekuente
Cdo dite dhe nate me vijne shqim.


Kur cdo gje e zeze me duket,
Aq e larget dhe e humbur liria,
Kur pothuajse cdo shprese zhduket ...
Ne horizont troket ardhmeria !



…Me ndihmen e Zotit vertete
Shprese ka,por t’punojme me shpejtesi
Te kthejme token e vdekur ne jete
Dhe te sjellim bile pak drejtesi!





VIZITA E NJE SHTELLUNGE TE VOGEL REJE

Kenga e kurbetçarit


Nje shtellunge e vogel reje duke udhetuar
Po kenaqej me bukurite dhe mrekullite
E botes mbare … fusha,pyje,livadhe,male
Dhe lumej,liqej,dete … duke i vizituar
Nje nga nje qytetet,fshatrat dhe te gjitha shtepite!
… Udhes ngopej me uje te gurrave natyrale.


Neper qiellin e kalter reja ashtu lundron,
E neteve yjeve ndriques ju buzeqeshe …
Por nje dite prej ditesh,kur shiu nis’ e ndali
Dhe kur tanime ylberi ne qiell mbreteron,
Me nje qytet te panjohur shtellunga u ndeshe
Ku ylberi ngjyrat e veta i uli … i fali!


Ngjyrat e bukura po bien si kurre me pare,
Po shperndahen gjere e gjate ne Iber fluturim ...
Pikat e shiut neper gure duken me shkelqim
Prane Mullirit te Vjeter porsi margaritare,
Reja e vogel deshiron te leshohet per qendrim,
Dhe te behet banor i vendit,me ( a pa) pelqim!


Dhe kur gjeti ku te ndalej … Vend as jugut as verit,
Reja tjeter e ka shtyer me tutje te shkonte.
‘’Ky eshte qyteti me i bukur qe kam pare!’’,
Kete e tha dhe sec u zhduke prapa ylberit.
Por premtoi se … deshiren do ta sendertonte
Dhe se ne Mitrovice do te kthehej sa me pare!




QYTETIT TIM

Dashnia ime,
Te kujtohen ditet e veshtira,
Ditet qe … ende i jetojme,


Prej qe di per vete!


Te kujtohet … ata qe rane,
Me deshiren per lirine tone
Per te miren e femijeve,


Per Zot e Atdhe!


Po te biesh ne gjunje,
Perpara ndeshtrasheve te jetes,
E di sa eshte bukuria e Mitrovices?!


Dhe meshira e fuqia e Zotit ?


Atdheu im,
Mos i vlereso tradhetaret,
Ata qe shiten plong e shpi,


Kinse per nje … liri ?


A ka per ty ardhmeri,
Kur i huaji e bene luften e fundit,
Qyteti im i plumbit,


Djepi dhe varri im ?!


…Vendlindja ime,
Lumturia ime,
Ku i ke femijet e mire,


Ku jane herojte?!


O Atdheu im,
Dhimbja ime,
Athua tradhetaret si i duron,


Do t’i ze buka jote…!?


O Atdhe,
Dashuria ime,
Nuk ke ti faj


Apo je fajtori me i madh ?!


O Atdhe,
Krenaria ime,
Thone qe nuk bere asgje,


Per ikanaket e nates !


O Atdhe,
Bukuroshja ime,
Mos u merzite,nese jo ne –


Zoti do t’i denoje!





LUMI QE FLET

Iber,
Gurgullimat tua nuk jane vetem gurgullima,
Ato flasin,ato jane fjalet!

Iber,
Qete –qete gurgullon sikur nena kur e ve femijen ne gjume,
Per derisa flene e mos ta zgjosh rri i qete,

Rri i bute …

Te zhurmshme jane valet tua gjersa shushurojne
Dhe duke i goditur guret
Si me i ra grusht tavolines
gjersa bertet,na alarmon,na qorton…

Iber,
Ti na flet,ti po na drejtohesh
Por ne nuk te kuptojme.


Te rralle jane ata qe kane kohe dhe vullnet
E te ndalen per nje cast dhe ta degjojne
Gjuhen tende … o lume qe flet,
Te kuptojne dhimbjen tende,pikellimin Tend!


Te rralle jane ata qe gezohen
Dhe me ty presin agime me te mira.



Iber,
sikur te uleshim prane teje
Dhe ne qetesi t’i degjonim zhurmet tua …
Mbase do te kuptonim se cfare na rrefen -
Rrefen per dhimbjen dhe pikellimin tend,
Rrefen edhe per lumturine dhe gezimin tend.
Deshiron qe te ndjejme ate qe edhe ti e ndjen
Sepse ti ndjen gjithcka qe gjindet ne zemrat tona.
Kur te jemi te pikelluar dhe kur qajme
Ti qane me ne,
Kur te jemi te gezuar dhe kur qeshim
Me gjithe shkelqimin tend qeshe edhe ti bashke me ne.


Iber,,.
Ti na kupton
Dhe bashkendjen me ne.


Por ne sa kemi mirkuptim per ty ?


Pergatiti: H.Muhaxheri

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen