Mittwoch, 25. Mai 2011

Dan Kosumi: STINET SHQIPTARE


STINET SHQIPTARE
 
Pranevera

Nise e kuvendon me zanat, PRANEVERA !
motren kurre se njoha
as hijen kurre s`ja pashë,
lule-trendafilet,si mbajne erë,
kam mall ta puthe nje herë?
o e dashura, PRANEVERE ?
 
 
 
Vera

Ujet e detit e vlonë VERA ,
pse me valën e jonit kurrë su laga ?
si mban atje vapa
si perendon djelli
motrën duke pritë te dera
u thava unë e mjera, VERA !
 
 
 
Vjeshta

Po VJESHTA është si unë ?
atje ka pemë tjera
rigon shiu në fusha
cfarë drunjë ka në male
pse kurrë si pashë
plot mall pyet VJESHTA !
 
 
 
Dimri

DIMER o i bardhi dimër,
sa gjatë të prita !
sjell dhe ti dëboren ?
ngricën e acarin !
ndjen dhe ti dridhjen
o vellau im DIMER...?!
 
 
 
Dasma e lirisë

Trimat shkrepën pushkët,
për dasmë e shtruan sofrën,
MOTRA qafon MOTREN qafon VELLAUN,
Nënat bekojnë votrën,
Stinët mallkojnë vitet !
pse kaq gjatë na ndatë ???
 
 
 
Rrugës së kombit te Motrushja ime !

Rruga e kombit lidhë stinët e vitet,
male e brigje lidhin urat, qajn bjeshken tunelet,
ballëhapur, krenar nisë udhën VELLAI,
pritmë MOTRUSHJA ime, Durrahu i Ilirisë,
në ktë stinë të madhe të marshojmë ballëhapur,
erdhi dita jonë, do vemi te vëllezërit e gjakut,
na therret kreshnikja ÇAMERI, o sot o kurrë,
në tokën tonë të lashtë, të mbjellim ABETARE.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen