Montag, 2. Juli 2012

Nikollë Loka: RRON GURAKUQI

 
Rron Gurakuqi

Kur linde ti,
Shkodra ngriti perçen
e të pa djepin,
shtëpisë davaritej
malli për një bir,
në strehë
të shtëpisë sate
një pëllumb
e bëri çerdhen
dhe cicëriu:
ç'fat i mirë!

Rritu bir
të thoshte votra,
rritu bir
përsëriste Shkodra,
e nxirë krejtësisht
në fytyrë.

Shqipëria të rriti
në male,
me krisma pushkësh,
e me pak bukë,
Shqipëria të priste
për atë ditë të madhe.

Në Ditën e Flamurit,
Plakut të Vlorës,
ia shtrive
pëllëmbën e dorës.
U ngjitën bashkë ato duar,
si krahët e shqipes,
në Flamur.

Tradhëtia të vrau,
tokën e huaj e skuqi.
Vdiq Gurakuqi!

Ky lajm trishton Drinin,
me akuj mbush Bunën.

Nga larg vjen
një këngë majekrahu,
rron Gurakuqi!...
 
 

1 Kommentar:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    8) Infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë.

    WhatsApp: +2349132180420/

    +2348155926512

    Email: drediomo77@gmail.com

    AntwortenLöschen