Tuesday, February 5, 2013

Naim Berisha: AROME NENE



 
AROME NENE

Ti ike, si një fëshfërimë, dalëngadalë
Ndoshta, që unë të mos kuptoja gjë
Eshtë vonë të të them një mijë herë: më fal

Sepse tani, fizikisht, ti nuk je më

Të të them më fal që vesh s’të mora
Kur ti po ikje pa një rënkim
Pa rënë në sy, siç shkrihet bora
A krejt papritur si vetëtimë

Por ti ke lënë shumëçka në mua
S’më mbyt trishtimi, loti a prekja
Aromën tënde gjithë mollë e ftua
Nuk kish sesi ta merrte vdekja.






POETI HAVZI NELA

( Ditiramb per poetin, te cilin diktatura e ekzekutoi ne litar
me 10.08.1988, ne mes te qytetit te tij, ne Kukes. )


Ti, vërtet, sfidove frikën
Kur gjysma e botës dridhej prej saj!
Koha e pakohë të mori frymën
Përmes Makbethit gjakatar ...!

Ah, sikur në rolin tënd të isha unë
E ti, ndoshta, në rolin tim!
Por jo, ti i pavdekshëm e diçka më shumë
E unë, thjesht, një anonim ...!

Kërkove qytetërimin e mëndjes
Në rrathët hoxhian të ferrit ...!
Ti, personifikim i pathyeshmërisë së jetës
Sfidant i lakut, antipod i tmerrit!

Në fillim të quajtën rebel
Të pabindur, të pasjellshëm ...
Dhe, më në fund, të varën në çengel
Pa e ditur se kështu të bënin të pavdekshëm!

Ti hapur dhe sheshit kërkove liri
Si pak poetë të tjerë në botë,
Jo veç me shkrime, prozë e poezi,
Por dhe me qendresë e kushtrim zëplotë!

Ti ishe vetë dashuria
Shkëmb shpërfillës i qeijve dhe deteve
Bilbil i bjeshkëve të mia, bilbil e shkuar bilbilenjve!

Ku je Promethe që këpute hekurat
E di, shpirti yt qiellit i bën dritë
Ikja jote, sikur na shtypi nervat
Na sëmuri thellë në shpirt!

Ti mposhte jehonat e idhujve pa vlerë
Litarë e zinxhirë, vargonj e çengela!
Porsi malet tona, krenari e nder
Shkëmb përmbi shkëmbinj, poeti Havzi Nela!

No comments:

Post a Comment