Montag, 4. März 2013

FALENDERIM PER Z. GRIGOR JOVANI

Per kontributin e dhene si kryeredaktor ne  „Sofra poetike“

 Poeti, kritiku, publicisti dhe miku yne i nderuar z. Grigor Jovani per disa vite radhazi e ka dhene kontibutin e tij te vleshem ne „Sofra poetike“, duke publikuar krijimetbe tij, duke komentuar krijimetbe kolegeve te vet dhe duke dhene keshilla per krijuesit e rinj dhe per mbarevajtjen e kesaj faqeje.  G. Jovani, perkunder angazhimeve tjera te shumet, gjithmone gjente kohe edhe per sofren tone. Fale kesaj, une mora guximin dhe i kerkova mikut tim qe ta themelonte Redaksine e Sofres me kusht qe aai te jete ne krye te saj. Pranoj. Jo se kishte nevoje te vihej ne krye te nje faqeje interneti, por nga dashuria dhe repekti qe kishte per koleget e vet krijues dhe nga vullneti i mire per ta dhene kontributin e vet ne sofren e poezise.

Keshtu, Grigor Jovani iu pervish menjehere punes dhe e themeloj Redaksine me emra te bashkepunetoreve te tij qe i benin nder edhe sofres. Filloj komunikimin profesional me publikuesit dhe anetaret e sofres. Angazhoj edhe anetaret tjere te redaksise qe ti percillnin publikimit qe beheshin ne sofer dhe here pas here te jepnin keshillat e tyre. Kjo i duhej sofres dhe kesisoj, faqja filloj ta marre te mbaren. Sofres iu bashkuan mbi 4000 krijues dhe lexues nga e gjithe hapsira shqiptare dhe nga mergata.

Dhe, pas nje pune bukur te gjate e shume te sukseshme ne sofer, ngjane nje dite qe miku yne ta kete nje aksident nga i cili i komplikohet edhe shendeti. Pasi e merr veten pak, me shkruan:

„I dashur Haxhi!

Lus Zotin të jesh mirë, me shëndet, me punët e tua dhe me hare familjare. U bë ca kohë që nuk kemi komunikuar, por unë të ndjej pranë, mik i dashur, me gjithë fisnikërinë dhe besën tënde të pashembullt shoqërore. Kohët e fundit kam pasur një aksident paksa të rëndë, shpëtova për fat dhe e gjithë kjo gjendje ka komplikuar shëndetin tim të rënduar edhe pa këtë fatkeqësi. Kësisoj, mik i dashur, më duhet detyrimisht të bëj çdo përpjekje për një jetë paksa më të liruar nga detyrimet. Kështu është gjendja, Bacë, dhe unë jam i detyruar të të kërkoj një nder: të më lirosh nga detyrimi i Kryeredaktorit të Sofrës, nga ky nder me të cilin ti kurorëzove miqësinë tonë. E kam obligim shpirtëror, të mos jem diku, ku nuk mund të jap kontributin tim. Kam besim të plotë, se ti do më kuptosh dhe miqësia jonë do të vazhdojë si përherë. Pres të më diktosh mënyrën, se si do të bëhet dorëzimi i detyrës sime në Sofër.

Përqafime vëllazërore,
Grigori“
 
E kuptova gjendejen e mikut tim te shtrenjte. Pasi i urova sherim sa me te shpejt, i propozova qe Redaksia te ciln ai e ka themeluar ta bej perzgjedhjen e kryeredaktorit te ri. Ai perkunder problemeve shendetesore qe kishte, e pranoj propozimin tim dhe pas nje kohe te shkurter me njofton se redaksia e kishte propozuar per kryeredaktore poeten Klarita Selmani. E falenderova mikun Grigor Jovani dhe vertete u gezova. U gezova, sepse e kisha lexuar poezine e krijueses Klatrita Selmani dhe isha bindur se kemi te bejme me nje poete te vyer qe e donte letersine dhe se procesin e krijimit e dinte si te shenjte.
Ndaj, s’me mbetei tjeter, veçse mikun tim dhe kreredaktorin e deritashem z Grigor Jovani ta falenderoja nga zemra per punen dhe kontributin e çmueshem ne „Sofra poetike“, duke i uruar njekohesisht edhe sherim sa me te shpejt. Kurse, kryeredaktores se re – suksese!
Per „Sofra poetike“, themeluesi:
Haxhi Muhaxheri
03.03.2013
_______________

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen