Montag, 30. September 2019

Poezi nga Durim Çaça

Durim Çaça

KËNGË

dy atdhe tërheqin njëri-tjetrin
njëri që vjen nga jashtë
tjetri që vjen nga brenda
e aty ku takojnë
shohim qiellin

si dy kurme që tërheqin njëri-tjetrin
njëri që vjen nga drita
tjetri që vjen nga terri
e aty ku takojnë
shohim detin

dy lot tërheqin njëri-tjetrin
njëri vjen nga gazmimi
tjetri vjen nga dhembja
e aty ku takojnë
shohim profetin

si dy të vërteta që tërheqin njëra-tjetrën
njëra që vjen nga jashtë
tjetra që vjen nga brenda
e aty ku takojnë
shohim veten

dy rima tërheqin njëra-tjetrën
njëra vjen nga ngazëllimi
e tjetra nga urrejtja
dhe aty ku takojnë
shohim përndritjen

si dy atdhe që tërheqin njëri-tjetrin
njëri që vjen nga çmallja
tjetri që vjen nga poema
e aty ku takojnë
shohim qiellin...



SHARME SHAMANI, II

shkon më përtej bukuria e poemës
se bukuria e poetit
bukuria e udhës më pertej
se bukuria e udhëtarit
se bukuria e atdheut
më përtej bukuria e mallit
bukuria e petales më përtej
se bukuria e pemës
ah, bukuria e puthjes më përtej
se bukuria e të dashurit
se bukuria e gjinjve
më përtej bukuria e zjarrit
më përtej bukuria e frymëzimit
se bukuria e këngës

qysh s’jan’ të një mase
paj, bukuritë

shkon më përtej se bukuria e malit
bukuria e mështeknës
se bukuria e lotit më përtej
bukuria e dhembjes...



EKSTAZË

kemi flatruar në flladet e rimave
e na kan’ numëruar
me kojrillat

thithur kemi në kupa kameliesh
ç’na kan’ numëruar
ndërmjet bletëve

veruar në ajrin thur’ me ar
na kan’ numëruar
bashk’ me zanat

seç pim’ drit’ në gjinjt’ e argjendtë
paj, na kan’ numëruar
me të shenjtët

puthur kemi në buzët e yjeve...



REFLEKSION

si hyn shpata në këllëfin e vet
si këmba në gjurmën e vet hyn
buza në përmalljen e saj, trëndafili
paj, në erëmimin e tij
si hyn loti në dritën e vet
si zjarri në shkulmin e tij hyn
si në dhembjen e saj fjala, si deti
në dallgën e tij, si poema
në rimën e vet, hyn dora

n’dritën e përmallme të gjinjve

si hyn gargulli në klithmën e tij
si hyn shpata në këllëfin e vet
trëndafili në erëmimin e agimtë
si pantera në rendjen e etshme...



UNDERGROUND ROCK

sa vjen e i ngjajnë
njëri-tjetrit armiqtë
të burgosurit e gardianët
profetët e heretikët
tradhtarët e herojtë
robëruesit e robërit
të mallkuarit e të shenjtët

nga qielli i ngjashëm që shohin
burimi i ngjashëm që pijnë
zjarri i ngjashëm që ndriçojnë

nga urrejtja e ngjashme që dhembin

sa vjen e i ngjajnë
armiqte njëri-tjetrit...

Nga libri poetik “Sharme shamani”, Ombra GVG, 2012.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen