Sonntag, 29. September 2019

Rifat Ismaili: MES MUNGESAVE NË DHOMËN TIME

Rifat Ismaili

MES MUNGESAVE NË DHOMËN TIME

Diçka hyjnore kullon në mendimet e mia
Ëndërroj në dhomë një vajzë si fletë e lehtë
Portreti im vizatuar kuturu nga heshtja
I ngjan një shkëmbi që po thërrmohet në det.

Mungoj prej kohësh nëpër sofrat e miqve
Errësirës kërkoj ti rrëmbej perlat që treten
Një mall i pafund më trazon stuhitë e shpirtit
Rri shtrirë pranë një libri që s'më ngjan mua,por vetes.

Nëpër këtë botë pa shpirt,herbarium
Rri i fshehur librave, errësirës,reve
Si ajri në shpellë mungoj,madje më shumë
Mungoj në mes njerëzve si shiu lumenjve...

Këndoj kundër të gjithëve dhe kundër vetes
Në zemër nuk bëj ortak askënd;
Grave u kushtoj një faqe libri në heshtje
I dëbuar më duket se jam, nga çdo vend...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen