Sonntag, 16. Juni 2019

Buqetë poetike nga Naim Fetaj

Naim Fetaj

THONË SE VDIQ NË KËMBË
( Për Xhemajl Fetahaj )

Rrugë thonë i lëshonte
Shkëmbi edhe ahu
Kur e hidhte hapin .. Xhemajl Fetahu

Krejt Kosharja i rrinte te krahu

Nuk ka gurë këtu jo as piramida
Në Shqipëri po vdes se këtu unë linda

Këngën tash ia endin zogjtë e mirë mbi rremb
Nëpër atë ahishtë..
Ku thonë se vdiq në këmbë..



MES DËSHMORËSH

Kur flini ju të qetë
Natën nuk shohim zjarre...

E shkelën gjakun tuaj
E ne n'a kthyen në varre

Do qenë të zgjebosur
Që e sollēn hatanë

Juve u prenë në besë
Ne krahët na i thanë

As vend për varr s'na lanë

As një copë diell kund
Asnjë ditë e mirë...

Veç sillet e pshtillet kënga
.. " e krushqit janë të ngrirë.. "



PRISHTINA

Kur ikin zogjtë...ikën edhe stina
Pa stinë e pa zogjë... ka mbetur Prishtina
Tash e njëzet vjetë gërvallët megafoni
Eshtë thyer gjilpëra
Mbi një pllakë gremafoni...



AH... KJO DHIMBJA JONË.

Ah kjo dhimbja jonë ...nuk paska të sosur
Mbetëm ndër një lis
Si pëllumba të plagosur...

Se n'a mori keq
Tejpërtej ndër ije
Tanët kështu n'a lanë
Bre mos u pastë hije...



LEGJENDA..

Ec e ktheja ti shpinën furtunës
Kur t'a merrte lotin
T'a gjuante përtëj Bunës.

Rreth qafe ec e merre Rozafën e gjatë
Herë trathtuam gurët
Herë trathtuam gratë..

Legjenda e shekuj gjatë i kemi rrejtë
Gjërsa polli dreqi
Tek Ura e Fshejtë..


HIJA IME VDES...

Zgjohëm i gjori ...zgjohëm çdo mëngjes
E kur zgjohëm unë ëndërra ime vdes
Prapa n'a ndjekin ah natë e ditë..
Herë mua herë ëndërrën
N'a qesin në pritë ...

Çdo ditë e ngapak
Por vdesim çdo ditë...



GURVARRI IM O STRELLC...

Kur më prishët mendja
Mbyllëm si n'kafaz
Nga mrizet e tua ti m'a nis njē gaz
Në këngë e ninulla futëm si ndër strehc
Ti buzëgazi im... gurvarri im o Strellc...



SI URTI...

Edhe nëse qielli i at-dheut
Të kafshon me dhëmb
Mundohu patjetër të qëndrosh në këmbë

Askujt mos ja zë diellin...

Se kur të bie perdja e shpirti kur të dhemb
Në tokë as në qiell nuk të mbetët vend...

Përmbi dhe ndoshta
T'a sjellin krejt ferrin...

Edhe të pa fytyrë
E merr ai të mjerin...



NUK KA MË KËNGË

Fushës përgjatë po dergjën të vjelat
Dita po zbret po s'dëgjohën gjelat

Dita thonë ka le po dielli nuk po del
Dhe gjeli paska thënë ...as unë s'jam teveqel

Nuk ka me këngë
Se vetë po e donë terr...



NË JETË...

Vdekjën e mbajmë veshur
Si këmishën e trupit
Sa herë këmisha jonë athua

Ka "vdekur" prej turpit...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen