Montag, 25. November 2019

Buqetë poetike nga Zeqir Krasniqi

Zeqir Krasniqi

ÇELTINË

Leri ëndërrat
E kanë shtekun hapur
Eja të bëjmë gjumin së bashku
Mos të zgjohemi me shekuj
Nuk na duan për së gjalli
Le të përflitët për ne
Për Atllantidën në dorë zoti
Nuk di nata për ditën
Më sa dita për vërbërinë
Ndaj nuk tregohen ëndërrat e pasditës
As vendkafshimi i morrit
Faqja e Zezë nuk rri gjithmonë - nën hije lisi
Çeltinë
Çili sytë ngjyrë lajthije
Së nga erërat e lehta
Gjethet bëhen lule - i thonë
Stinë e vjeshtesë së vonë

Prishtinë, Nëntor 2019



E HËNË ISHTE

Në ditën e parë
Zbriti nga mitet Shëmunigazia
Grunajave kalëronte lazdrimi
Vite më parë na që krimbur kripa

Në ditën e dytë
Nuk mbahet mend ç'furtunë
Zor për Lisin
Pastaj vërshuan përrenjtë
As zanat s'u dukën këtej pari
Amforat mbase i ikën helmimit

Në ditën e tretë
Mbaj mend të këtë pasur vesë
Diellit i rrodhi gjak nën vetulla

Në ditën e katërtë
Erdhi fjala e nusës erëpishe
Batare krismash vranë këngën
Dukagjini sogjetonte yjet e therur
Në telatinë veshur nata bënte roje

Në ditën e pestë
Patkoj në derën time pa numër
Rrugë pa emër
Shëmunigazia kosiste lule
Mespërmes Fushës së Paqes

Në ditën e gjashtë
Asnjë thërmi buke në magjen tonë
Mblodha ç'gjeta kantonjerëve të qytetit
Gjithnjë mendoja - ka Prishtina
Një litër qumësht për fëmijët gushëtharë

Në ditën e shtatë
I thash bilbilit - lum ti për këngën
Mjerë unë që s'ti kuptoj dhembjet

Prishtinë, 2017




E KAM GJETUR EMRIN TIM

E kam gjetur emrin tim
Mbi faqen e shkrumbsur të atdheut
Burim i bukurisë

Në kafshatën e përbuzur
Lot i shtrydhur deri në amshim

Emrin tim e kam gjetur
Mbi librin e grisur të lirisë

S'e kam ditur këtë
Ja kam puthur faqet
Edhe kur qaja

Për jetë të jetës më ka mundur
Dashuria e tij

Prishtinë, 1993




MËRGIMTARËT

Si dallëndyshët shkojnë, vijnë
Vijnë
Aty ku s'pari mbollën dashurinë

Si lejlekët vijnë, shkojnë
Shkojnë
Aty ku s'pari dashurojnë

Mërgimtarët për Zotin
Eliksir kanë lotin

O Zot, o i lumi Zot!
Sot e mot
Në atdhe gjak, në mërgim lot

Ç'dhembje në mu, për ne
Në mërgim jetë, vorr në atdhe

Prishtinë, 2017




LOJË NË PLOJË

Matanë perdes prej mëndafshi
Një dorë e maskuar
Me shpatë doli jashtë vetes

Zogjtë kafshohen në fluturim
Asgjë tjetër nuk merrte frymë
Fati të hedh fati të ha

Lojë në plojë
Kaherë rri aty mes lulesh
Diçka pamëshirë shtrëngon

Dallëndyshet kur larg ikin
Shijojnë aromën e fushave
Dhe kafshimin e gjarprit

Prishtinë, 1993



DHEMBJE NË IKJE

Sa herë ikën dhembja
E kam pagëzuar heshtjen
Me drojë rrëmbeja udhët

Ç'vrapim i çmendur
Për në Evropën e lodhur

Nuk i marr me hov motet
Të ha bukën pogaçe të lë gruan
Fëmijët pikëllohen pas gjumit

Buzëqeshja m'është ngrirë
Dhe në portë rri si i dehur
Tërë jetën time të rëndë

Në fund zor se më kuptojnë
Edhe kur takohemi sërish në atdhe

Prishtinë, 1993




KUR FLASIN ESHTRAT

Prapë kthehem në ty
Urëzall
Urëgur

Po heshta unë flasin eshtrat
Urë mbi mur
Tambël i Shqipës gjakvalë

Kthehem te ti
Ç'plagë në dheun tënd

Urëgjak
Urëndarje
Tre mijë vjet në murim

Prishtinë, 1992




ARBERI

Arbëri moj
A të qajë a të vajtojë
Gugashe - fytin lidhur me tojë

Që kur zbriti Smira në tokë
Dy të pa shpirt bëjnë - një pa kokë
Më e mirë është Natë e Varrit
Se dënesjët e Qyqarit

Eu Arbëri
Sa keq të rri
Pështjellaku trupit lidhur
Ai Pështjellci i Zi

Dil nga Kullë e Ngujimit
Unë Vëllai HASEM
Martoj djalin, eja në dasëm

Prishtinë, Korrik 2018

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen