Freitag, 29. November 2019

Xheladin Mjeku: DOLLI ME NJË KUPË LOTI

Xheladin Mjeku

DOLLI ME NJË KUPË LOTI

Sot qava me lot zemre
Nga dhimbja kam qarë sot
Dashuria për njeriun nuk njeh kufinjë
Prandaj s’u përmbajta dot
Është njerëzore të dhurosh
Çoftë edhe një pikë loti
Në çaste të veçuara
Në ditë gëzimi a për mort

Sot pafundësisht do të dëshiroja
Të ngopem me ngushëllimin e dhimbjes
Dhe ta prek shpirtin e dashurisë
Për njeriun tim prej gjaku

Shumë mallë ndieva sot
Ta uroja në këtë ditë
Dhe të ngrisnim dolli feste
Po kupa loti ma mbushën shpirtin
Dhimbja ime prej zemre

Edhe të tjerët mund të kenë qarë
Në dhimbjen e tyre gjithësesi
Në mënyrën time edhe unë qava
Mbështjellur me zëra shpirti në përftim
Sot vaji kuptim tjetër kishte
Nga dhimbjet dhe dashuria njëkohësisht

Sot qava
Që me agimin e ditës
Se dhimbja ma rëndonte shpirtin
Përballje me dy histori
Festë në gjysmështize atdheu im
Mbështjellur me dhimbje në pafundësi

Në mënyrën habitore u zhgreha në vaj
Kur takova bashkë dhimbje e dashuri
Dolli me kupa lotësh rrëkëlleva
Mes shpirtërash që u ndanë në pabesi
Sot ishte ditë mbidurimi
Ku prekeshin vaj e dashuri

Sot qava nga dhimbja
Vërtetë qava edhe nga gëzimi
Për dashurinë që s’shterron përjetë
Kur takova bashkë vëllaun me vëlla
Në përballje me dhimbje e festë
Ndjenjë e turbullt sa më s’ka!

Sot shpikëm bashkë kupën e lotëve
Në festë e dhimbje
Or vëlla!

28.11.2019

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen