Samstag, 30. November 2019

Ahmet Selmani: NE DUHET TË QAJMË

Ahmet Selmani

NE DUHET TË QAJMË
(ose lotët janë shenjtorë)

A të kam thënë
se për t’u dashur më shumë
ne duhet të qajmë
ndaj mos i fshij lotët me duar
as mos u turpëro
nga dhembja e madhe qe ndjen
se lotët që derdhim
janë shenjtorët tanë të mirë
që na e ushqejnë
shpirtin e mbytur nga lëngata
e moçme sa bota.



KRONIKË E ZEZË NË DITË FESTIVE
(ose urata me fytyrën e dhembjes)

Ka edhe ditë
kur urata shfaqet me fytyrën
e dhembjes
si ndonjë flamur i përlotur
që pret
të valëvitet mbi gërmadha
nga ca duar
që zgjaten për të shpëtuar
nga vdekja.



RRËFIMI I SHQIPONJËS
(ose gojëdhëna e dy kokave)

Zoti më krijoi për ty
më bëri me një kokë

pastaj u sulën
të ma këputin

kur pandehën se vdiqa
më dolën dy koka

seç u tmerruan
kur njëra kokë e ruante tjetrën
e të dyja
trupin

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen