Sonntag, 15. Dezember 2019

Puntorie Muça Ziba: MAKTH

Puntorie Muça Ziba

MAKTH
(Kur mbarset dielli me hileqarë)

Ky dhé e ky ujë, n'bark Luciferin mba.

Kyç misterioz ngjyrë ndezur
që fut fillin n'bythë gjilpëre
ndrydh merakun
dredh bishtin qerratai
mbars diellin me hileqarë.

N'mjedis natyrës së ashpër
zogjtë bëjnë glasat,
pjalmon dalldia e luftës
mbi fijëza vullnetesh.

Kur reshin ngrica
klithmat mëngjeseve
shtyjnë muret me brinjë
kokat derdhin trutë.

Gratë ndukin lëkurën e faqkave
ndukin thonjtë
ndukin qiellzën e butë
aty-këtu ndukin leshrat.

Paskëtaj edhe burrat vajtojnë
mallkojnë pjalmimin
ngaqë,
gjithë kjo botë tretur n'gojë t’Luciferit
fut fillin n'bythë gjilpëre
mbars diellin me hileqarë.

1 Kommentar:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    8) Steriliteti tek meshkujt dhe femrat.

    WhatsApp: +2349132180420/

    +2348155926512

    Email: drediomo77@gmail.com

    AntwortenLöschen