Samstag, 7. Dezember 2019

Vargje satirike nga Sevdail Hyseni

Sevdail Hyseni

QEVERIA

Kur na bie Qeveria,
Kërcet kënga çiftelia,

Vallëzon macja edhe miu
Fle pa brekë dhe “komshiu”

Eh, ky popull bën me sy,
Prapë një votë për Qeveri!



BUROKRATI

Në derë të burokratit
Shkruan parullë e vjetër:
- Për çdo punë të vogël
Eja një ditë tjetër!...



KRIZA…

Deri kur në këtë botë
Thotë urtia vaj e lot:
-Dy gomarë në një grazhd,
Njëri bar e tjetri kashtë!



MALLKIMI

Ik, shpirtzi,
Ti ikësh me turp,
Vraparak, gjithmonë, në pup...
Ti ke ikur,
Sa herë ke shkuar
Bythëpërvëluar...!

1 Kommentar:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    8) Steriliteti tek meshkujt dhe femrat.

    WhatsApp: +2349132180420/

    +2348155926512

    Email: drediomo77@gmail.com

    AntwortenLöschen