Samstag, 7. Dezember 2019

Diamanta Zalta: TY, QE JE NE VENDIN E SHENJTE.

Diamanta Zalta

TY, QE JE NE VENDIN E SHENJTE

Nuk dua të jem pikë loti - të thashë,
që zbret gushës tënde,
mjekrrës së ëmbël.
As gremina e mendimit tënd,
nuk dua të jem.
Ndoshta një ikonë e trëmbur isha e do te jem,
nga ajo e papritur,
kur brenda një çasti te vetem
jeta tek të dy, sapo kish nisur...
Ndodhi...
Më more në duar dorën,
të ma ndjeje zemrën sa rrihte,
me prekjen...
Pe syve, një dritë që shuhej,
mirësie,
ashtu si të çdo gruaje.
Më quajte Heshtje - Vetëtimë.
Ndjeva të ma çajë gjoksin,
nje psherëtimë...
Ikona të pabesueshme më mbërthyen,
vetëm brënda meje pranonin të treten.
Ndaj unë......
Unë po të them se isha Pasqyra,
që kurrë stë gënjeu,
kur në të pe vehten.
Çuditërisht, vikërka një çast...
të mos mundemi t’ja njohim
kualitetin qenies.
Pyesim në dilemë, shëmbëllimin:
Ta besojme si na vjen?
Ta duam apo të mos e duam jetën?
Por Zotit falë..... mundëm!
Qetësuam me thonjtë e arsyes zëmrën.
Ashtu, skajshmërisht pamëshirshëm.
Vetëm për tu betuar: Të paktën fëmijët,
nuk i zoritëm!!!
Engjëjt ulën kokën, i dashur.
Djajtë....
Duartrokitën.

1 Kommentar:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    8) Steriliteti tek meshkujt dhe femrat.

    WhatsApp: +2349132180420/

    +2348155926512

    Email: drediomo77@gmail.com

    AntwortenLöschen